Zwroty i reklamacje

Szanowni Państwo,
nasze produkty są wytwarzane metodami tradycyjnymi i tylko z ekologicznych produktów bez konserwantów, a opakowania szklane dla zachowania najwyższej jakości.
W przypadku problemów z przesyłką lub reklamacji, czy chęci zwrotu towaru uprzejmie prosimy najpierw o kontakt z nami na adres mail:
info@zakiszeni.sklep.pl
lub
kontakt telefoniczny na numer:
+48 605 388 921

Pomożemy znaleźć rozwiązanie i wyjaśnić zaistniałą sytuację, co może zaoszczędzić Państwu czasu i kosztów z ewentualnym zwrotem towaru. 

Zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, każdy ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt prosimy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami (wszelkie potrzebne informacje znajdują się w Regulaminie sklepu).

IBF Group Sp. z o.o.
ul. S.B. Lindego 12/4
87-100 Toruń

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

Składanie reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
IBF Group Sp. z o.o.
ul. S.B. Lindego 12/4
87-100 Toruń 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl